adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açık arttırmadan bahsediyor orada teklifi çekmek yasak verilen teklif ödenmeli

buradan açabilirsiniz

Şikayetim Var - R10.net
Konuda açık arttırma dememiş hocam.

STRACASEE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şöyle açık arttırma kişiye kaldı fakat almadı bende normal olarak -trade kullandım bunun silinmemesi gerek
Eğer açık arttırma ise tekrardan zaten trade verebilir. Ayrıca şikayetim var kategorisinde şikayet açabilirsiniz. Moderatörler adildir. Sorun olmaz.