Açık arttırmadan bahsediyor orada teklifi çekmek yasak verilen teklif ödenmeli
buradan açabilirsiniz
Şikayetim Var - R10.net
Konuda açık arttırma dememiş hocam.
Hocam şöyle açık arttırma kişiye kaldı fakat almadı bende normal olarak -trade kullandım bunun silinmemesi gerek
Eğer açık arttırma ise tekrardan zaten trade verebilir. Ayrıca şikayetim var kategorisinde şikayet açabilirsiniz. Moderatörler adildir. Sorun olmaz.