Konuda açık arttırma dememiş hocam.
Eğer açık arttırma ise tekrardan zaten trade verebilir. Ayrıca şikayetim var kategorisinde şikayet açabilirsiniz. Moderatörler adildir. Sorun olmaz.
Sağolun hocam arkadaş rencide olmasın diye özelden Armine vs. Gönderiliyor mu diye sordum da oradan açayım o zaman