Arkadaşlar herkese merhaba, sizlere bir sorum olacaktı; ben bugün limit emri ile 15,36 dan 59 lot olacak şekilde bir hisseye girdim, ancak şuan da hisse alım işim hala beklemede kaldı, bunun sebebi nedir? Yaklaşık 3 saatir hala beklemede.
Piyasa emri ile veya piyasadan limidete emir ile de emir verince, emir hemen iptal oluyor? Bu durumu bana açıklayabilecek olan var mı?
Borsadan anlayanlar bakabilir mii?
6
●170
- 08-08-2022, 13:54:0015.36 dediginiz Obase hissesi kesinlikle. Ve hisse tavan zaten. Tavanda alim bekleyen 9 milyon lot var. Ve satan az. Yani kolay kolay alamazsiniz.Furkan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2022, 13:56:56Er ne olacak hocam bu böyle beklemeye devam mı edeceklerabdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2022, 14:04:27Tavan bozmadan alim yapamazsınız. Satan olmadan nasil alan olsun? Ve kurumlar tavandan emirleri var.Furkan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2022, 15:04:17Sizce iptal mi etmeliyimabdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle