• 08-08-2022, 13:49:46
    #1
    Arkadaşlar herkese merhaba, sizlere bir sorum olacaktı; ben bugün limit emri ile 15,36 dan 59 lot olacak şekilde bir hisseye girdim, ancak şuan da hisse alım işim hala beklemede kaldı, bunun sebebi nedir? Yaklaşık 3 saatir hala beklemede.

    Piyasa emri ile veya piyasadan limidete emir ile de emir verince, emir hemen iptal oluyor? Bu durumu bana açıklayabilecek olan var mı?
  • 08-08-2022, 13:51:11
    #2
    piyasa emri o anlık fiyat ne ise oradan alır. Limit emri o fiyata gelirse alır. Verdiğiniz emir iptal oluyorsa hissede tedbir olabilir özelden hangi hisse iletir misiniz
  • 08-08-2022, 13:54:00
    #3
    Furkan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar herkese merhaba, sizlere bir sorum olacaktı; ben bugün limit emri ile 15,36 dan 59 lot olacak şekilde bir hisseye girdim, ancak şuan da hisse alım işim hala beklemede kaldı, bunun sebebi nedir? Yaklaşık 3 saatir hala beklemede.

    Piyasa emri ile veya piyasadan limidete emir ile de emir verince, emir hemen iptal oluyor? Bu durumu bana açıklayabilecek olan var mı?
    15.36 dediginiz Obase hissesi kesinlikle. Ve hisse tavan zaten. Tavanda alim bekleyen 9 milyon lot var. Ve satan az. Yani kolay kolay alamazsiniz.
  • 08-08-2022, 13:56:56
    #4
    abdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15.36 dediginiz Obase hissesi kesinlikle. Ve hisse tavan zaten. Tavanda alim bekleyen 9 milyon lot var. Ve satan az. Yani kolay kolay alamazsiniz.
    Er ne olacak hocam bu böyle beklemeye devam mı edecekler
  • 08-08-2022, 14:04:27
    #5
    Furkan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Er ne olacak hocam bu böyle beklemeye devam mı edecekler
    Tavan bozmadan alim yapamazsınız. Satan olmadan nasil alan olsun? Ve kurumlar tavandan emirleri var.
  • 08-08-2022, 14:38:37
    #6
    Tavandan hisse almak zor fakat bir o kadar da riskli bir işlem. Tavandan aldığınız hisse yarın ekside açabilir ve zarar ettirebilir size.
  • 08-08-2022, 15:04:17
    #7
    abdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavan bozmadan alim yapamazsınız. Satan olmadan nasil alan olsun? Ve kurumlar tavandan emirleri var.
    Sizce iptal mi etmeliyim