abdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15.36 dediginiz Obase hissesi kesinlikle. Ve hisse tavan zaten. Tavanda alim bekleyen 9 milyon lot var. Ve satan az. Yani kolay kolay alamazsiniz.
Er ne olacak hocam bu böyle beklemeye devam mı edecekler