Arkadaşlar herkese merhaba, sizlere bir sorum olacaktı; ben bugün limit emri ile 15,36 dan 59 lot olacak şekilde bir hisseye girdim, ancak şuan da hisse alım işim hala beklemede kaldı, bunun sebebi nedir? Yaklaşık 3 saatir hala beklemede.
Piyasa emri ile veya piyasadan limidete emir ile de emir verince, emir hemen iptal oluyor? Bu durumu bana açıklayabilecek olan var mı?
15.36 dediginiz Obase hissesi kesinlikle. Ve hisse tavan zaten. Tavanda alim bekleyen 9 milyon lot var. Ve satan az. Yani kolay kolay alamazsiniz.