Arkadaşlar herkese merhaba, sizlere bir sorum olacaktı; ben bugün limit emri ile 15,36 dan 59 lot olacak şekilde bir hisseye girdim, ancak şuan da hisse alım işim hala beklemede kaldı, bunun sebebi nedir? Yaklaşık 3 saatir hala beklemede.
Piyasa emri ile veya piyasadan limidete emir ile de emir verince, emir hemen iptal oluyor? Bu durumu bana açıklayabilecek olan var mı?