Merhabalar herkese iyi forumlar,
8-9K bütçe ile hangi klimayı almamı tavsiye edersiniz. (Oda ortalama 20 m2 tam ölçüsünü bilmiyorum.)
Teşekkürler.
Klima Önerisi Yapar Mısınız?
11
●312
- 06-08-2022, 01:39:37
- 06-08-2022, 09:31:38Yazın sıcakta soğutmak için.ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genelde akşamları kullanılacak. - 06-08-2022, 17:23:11Yılda 1 ay kadar günde 3-4 saat kullanacaksanız bunu önerebilirim: https://gree.com.tr/gree-klima-siste...32-9000-btu-h/YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 aydan uzun süre kullanmayı düşünüyorsanız bunu önerebilirim: https://fgeurope.com.tr/klimalar/mid...-tipi-klima-2/
Üstteki klima 500 W civarına kadar kısabiliyor alttaki ise 80W civarına kadar kısabiliyor. - 06-08-2022, 17:54:45
SEG 12000 Inverter R32 Klima
Ücretsiz Teslimat ve Montaj da var.
7.299.TL
https://www.a101.com.tr/elektronik/s...ter-r32-klima/ - 14-08-2022, 22:29:05ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam midea ısıtma da nasıl, tasarruflu olduğunu duymuştum ama ısıtma konusunda şüphe duydum - 14-08-2022, 22:30:04https://www.hepsiburada.com/baymak-e...za=CarrefourSAÖzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben soğutma için kullanmak için yarın bundan alacağım nasipse hocam - 14-08-2022, 22:32:00Hocam deneyimlerinizi yazarsanız bende 18lik modelini alabilirimYellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle