YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.hepsiburada.com/baymak-e...za=CarrefourSA

Ben soğutma için kullanmak için yarın bundan alacağım nasipse hocam
Hocam deneyimlerinizi yazarsanız bende 18lik modelini alabilirim