Yazın sıcakta soğutmak için.
Genelde akşamları kullanılacak.
Yılda 1 ay kadar günde 3-4 saat kullanacaksanız bunu önerebilirim:
https://gree.com.tr/gree-klima-siste...32-9000-btu-h/
1 aydan uzun süre kullanmayı düşünüyorsanız bunu önerebilirim:
https://fgeurope.com.tr/klimalar/mid...-tipi-klima-2/
Üstteki klima 500 W civarına kadar kısabiliyor alttaki ise 80W civarına kadar kısabiliyor.