Konu
Klima Önerisi Yapar Mısınız?
14-08-2022, 22:29:05
#7
Özel
ramob7 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yılda 1 ay kadar günde 3-4 saat kullanacaksanız bunu önerebilirim:
https://gree.com.tr/gree-klima-siste...32-9000-btu-h/
1 aydan uzun süre kullanmayı düşünüyorsanız bunu önerebilirim:
https://fgeurope.com.tr/klimalar/mid...-tipi-klima-2/
Üstteki klima 500 W civarına kadar kısabiliyor alttaki ise 80W civarına kadar kısabiliyor.
Hocam midea ısıtma da nasıl, tasarruflu olduğunu duymuştum ama ısıtma konusunda şüphe duydum