Özel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibi arkadaş izin verirse, bende klima arıyorum, sadece ısıtma için kışın kullanılacak. Oda 25-30 metrekare
https://www.hepsiburada.com/baymak-e...za=CarrefourSA

Ben soğutma için kullanmak için yarın bundan alacağım nasipse hocam