• 05-08-2022, 10:27:38
    #1
    Ben askerden geleli 1 ay oluyor Askerde benim saçları uzun diye kestiler kesen de askerdi ara makası gibi kırptı kırptı yolladı, şimdi sivildeyim yanları vs toplattım ama üstler çok kırık duruyor sinir oluyorum.
    Berber uzasın düzeltiriz falan dedi de pek düzeleceğini düşünmüyorum.

    Aramızda kuaför vs varsa sizce 3 e vurdursam saçlarımı daha düzenli uzar mı ? ara makasına çözüm 3 numara mı oluyor genelde.
    birde önler kep takmakdan sağa yatmış durumda ne yapsam sola yatıramıyorum
  • 05-08-2022, 10:30:19
    #2
    .best ONE 🏆
    Hocam hazır yazken 0a vurun ustura ile. Tabi ki 3e vurursanız üst kısım düzenli uzar. Arada yanları hafif aldırırsınız
  • 05-08-2022, 10:32:56
    #3
    Merhaba,
    Hızlı çözüm istiyorsanız, 3 numaraya vurun ve çok ucuz olmayan herhangi bir şampuanla düzenli olarak yıkayın. Örneğin 2 günde bir gibi. Eğer her gün duş alıyorsanız, her gün de yıkayabilirsiniz. Ancak, benim bütçem var saçıma bakım yapacağım derseniz, profesyonel ürünleri ya da keratin içeren ürünleri de seçebilirsiniz. Hiç gerek olduğunu düşünmemekle birlikte, sıradan Dove şampuanın bile işinizi göreceğini düşünüyorum. Yoğun onarıcı ya da onarıcı olanları seçebilirsiniz
    Umarım faydası olur.
  • 05-08-2022, 10:35:43
    #4
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hazır yazken 0a vurun ustura ile. Tabi ki 3e vurursanız üst kısım düzenli uzar. Arada yanları hafif aldırırsınız
    Yok hocam o kadar yapamam zaten çok uzamıyor ama 3 numara düzeltiyorsa vurdurucam artık çözüm yok gibi.

    Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Hızlı çözüm istiyorsanız, 3 numaraya vurun ve çok ucuz olmayan herhangi bir şampuanla düzenli olarak yıkayın. Örneğin 2 günde bir gibi. Eğer her gün duş alıyorsanız, her gün de yıkayabilirsiniz. Ancak, benim bütçem var saçıma bakım yapacağım derseniz, profesyonel ürünleri ya da keratin içeren ürünleri de seçebilirsiniz. Hiç gerek olduğunu düşünmemekle birlikte, sıradan Dove şampuanın bile işinizi göreceğini düşünüyorum. Yoğun onarıcı ya da onarıcı olanları seçebilirsiniz
    Umarım faydası olur.
    Peki hocam hızlı uzaması için bir şeyler yapabilir miyim ?
    3 numara kırıkları, şekil bozuklıklarını ve ara makasının verdiği aralıkları çözer mi peki ?
  • 05-08-2022, 10:36:06
    #5
    Hocam madem aklınızda kısaltma var 0'a vurmanızı öneririm kesinlikle daha düzgün ve yoğun çıkıyor dökülme varsa onu da azaltıyor.
  • 05-08-2022, 10:38:43
    #6
    pokebuttop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam madem aklınızda kısaltma var 0'a vurmanızı öneririm kesinlikle daha düzgün ve yoğun çıkıyor dökülme varsa onu da azaltıyor.
    Ya hocam o kadarı çok fazla geliyor. Aslında yüne kestirmek istemiyorum ama çözüm olmadığı için kestireceğim gibi duruyor.
    Benim saçlarım up uzundu normalde 1 aylığına kestirdiler şimdi baya kısaltıcam işin kötüsü her yerde saçlarım uzun kimlikte linkedinde vs..
    şimdi güncellemek zorunda vs kalıcağım çok sıkıntı...
  • 05-08-2022, 10:46:05
    #7
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki hocam hızlı uzaması için bir şeyler yapabilir miyim ?
    3 numara kırıkları, şekil bozuklıklarını ve ara makasının verdiği aralıkları çözer mi peki ?
    Bunları düşünmek, yavaş uzamasına neden olur. Stres yapmamalı ve onu düşünmemelisin. Saçın uzaması, gözle görülür bir şey olmadığı için, kafana taktığında hiç uzamadığını düşünürsün. Saç demek enerji demektir. Vücudunda yeterince enerji varsa, bu saçlarına da yansır. Yine de tavsiye istiyorsan ve bir şeyler yapmak istiyorum diyorsan, buyur sana liste:

    - İlk önceliğin, sıcakla temasını azaltmak. Güneşin altında saçını kavurmamalısın.
    - Saçlarının nemli kalması katkı sağlar. Kırık saçların özellikle varsa, saç taramamalısın. Ve banyo sonrası nemli bırakmalısın.
    - Saçını ilk başta kestirerek bunlara başlamalısın. Bu saçın en kötü kısmından kurtulmanı sağlar.
    - Stresten kesinlikle uzak durmalısın.
    - Saçını 2 günde bir yıkamalısın. Günde 2 kere yıkarsan ya da her gün duş almadığın halde zorla saç yıkarsan, saçın yağlanmasına engel olursun. Saçta büyümek için aradığı şeylere sahip olamaz.
    - Şampuanla yıkadığın her zaman saç kremi kullanırsan ya da saç kremli şampuanla yıkarsan, (köpüklü yıkadıktan sonra beklemelisin, direkt durulama), saçın güçlenmesini sağlarsın.
    - Düzgün uygu çekmelisin.

    Mutlaka alman gerekenler (Tercihen doğal yollardan)
    - Biotin, C Vitamini, Protein, Çinko, Omega 3, B vitamini ve D vitamini.

    Umarım faydası olur.
  • 05-08-2022, 10:51:07
    #8
    Kısa saç modelleri her zaman daha düzenli uzamasına yardımcı olur. 3 numara yetiyorsa eğer üstleri 3 numara yanları bir tık daha kısa kestirebilirsiniz.