Hocam madem aklınızda kısaltma var 0'a vurmanızı öneririm kesinlikle daha düzgün ve yoğun çıkıyor dökülme varsa onu da azaltıyor.
Ya hocam o kadarı çok fazla geliyor. Aslında yüne kestirmek istemiyorum ama çözüm olmadığı için kestireceğim gibi duruyor.
Benim saçlarım up uzundu normalde

1 aylığına kestirdiler şimdi baya kısaltıcam işin kötüsü her yerde saçlarım uzun kimlikte linkedinde vs..
şimdi güncellemek zorunda vs kalıcağım çok sıkıntı...