kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hazır yazken 0a vurun ustura ile. Tabi ki 3e vurursanız üst kısım düzenli uzar. Arada yanları hafif aldırırsınız
Yok hocam o kadar yapamam zaten çok uzamıyor ama 3 numara düzeltiyorsa vurdurucam artık çözüm yok gibi.

Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Hızlı çözüm istiyorsanız, 3 numaraya vurun ve çok ucuz olmayan herhangi bir şampuanla düzenli olarak yıkayın. Örneğin 2 günde bir gibi. Eğer her gün duş alıyorsanız, her gün de yıkayabilirsiniz. Ancak, benim bütçem var saçıma bakım yapacağım derseniz, profesyonel ürünleri ya da keratin içeren ürünleri de seçebilirsiniz. Hiç gerek olduğunu düşünmemekle birlikte, sıradan Dove şampuanın bile işinizi göreceğini düşünüyorum. Yoğun onarıcı ya da onarıcı olanları seçebilirsiniz
Umarım faydası olur.
Peki hocam hızlı uzaması için bir şeyler yapabilir miyim ?
3 numara kırıkları, şekil bozuklıklarını ve ara makasının verdiği aralıkları çözer mi peki ?