Ben askerden geleli 1 ay oluyor Askerde benim saçları uzun diye kestiler

kesen de askerdi ara makası gibi kırptı kırptı yolladı, şimdi sivildeyim yanları vs toplattım ama üstler çok kırık duruyor sinir oluyorum.
Berber uzasın düzeltiriz falan dedi de pek düzeleceğini düşünmüyorum.
Aramızda kuaför vs varsa sizce 3 e vurdursam saçlarımı daha düzenli uzar mı ? ara makasına çözüm 3 numara mı oluyor genelde.
birde önler kep takmakdan sağa yatmış durumda ne yapsam sola yatıramıyorum