İş Başvuruları VE İK Uzmanları
4
●132
- 02-08-2022, 17:54:50Merhaba arkadaşlar yeni mezun oldum şu anda iş arayışım devam ediyor. İş başvurusu yapan herkesin dert yandığı konu ile alakalı bir soru soracağım. Mailler veya kariyer portalları üzerinden iş başvuruları yapıyoruz fakat çoğu zaman olumlu veya olumsuz dönüş olmuyor. Sizce başvuru yaptığım yerlerle bir süre sonra ben iletişime geçsem durumu sorsam, bu olumsuz bir durum yaratır mı? Tecrübeli arkadaşlardan veya ik departmanında çalışan bu bölümden mezun olan varsa yardımcı olursa sevinirim.
- 02-08-2022, 17:58:54Ben şöyle bir mail atıyorum.
Selamlar,
XXX pozisyonuna başvurdum ve bir geri dönüş alamadım. Gelecekteki iş başvurularımı geliştirmek açısından neden olumsuz bulunduğuna dair bir geri dönüt/feed back sağlar mısınız?
Çoğunlukla nazik dönüşler alıyorum. - 02-08-2022, 18:08:22Hocam uygun olup olmayacağı konusunda bende çok karasızım fakat bu süreç insanı gerçekten yoruyor.saitelmas37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2022, 18:09:21Bir süre daha haber gelmezse aynı şekil copy paste yapacağım hocam. Teşekkürler.gurkanatik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle