• 02-08-2022, 17:54:50
    #1
    Merhaba arkadaşlar yeni mezun oldum şu anda iş arayışım devam ediyor. İş başvurusu yapan herkesin dert yandığı konu ile alakalı bir soru soracağım. Mailler veya kariyer portalları üzerinden iş başvuruları yapıyoruz fakat çoğu zaman olumlu veya olumsuz dönüş olmuyor. Sizce başvuru yaptığım yerlerle bir süre sonra ben iletişime geçsem durumu sorsam, bu olumsuz bir durum yaratır mı? Tecrübeli arkadaşlardan veya ik departmanında çalışan bu bölümden mezun olan varsa yardımcı olursa sevinirim.
  • 02-08-2022, 17:56:14
    #2
    Pek uygun olmaz 😊
  • 02-08-2022, 17:58:54
    #3
    Ben şöyle bir mail atıyorum.

    Selamlar,
    XXX pozisyonuna başvurdum ve bir geri dönüş alamadım. Gelecekteki iş başvurularımı geliştirmek açısından neden olumsuz bulunduğuna dair bir geri dönüt/feed back sağlar mısınız?


    Çoğunlukla nazik dönüşler alıyorum.
  • 02-08-2022, 18:08:22
    #4
    saitelmas37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pek uygun olmaz 😊
    Hocam uygun olup olmayacağı konusunda bende çok karasızım fakat bu süreç insanı gerçekten yoruyor.
  • 02-08-2022, 18:09:21
    #5
    gurkanatik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şöyle bir mail atıyorum.

    Selamlar,
    XXX pozisyonuna başvurdum ve bir geri dönüş alamadım. Gelecekteki iş başvurularımı geliştirmek açısından neden olumsuz bulunduğuna dair bir geri dönüt/feed back sağlar mısınız?


    Çoğunlukla nazik dönüşler alıyorum.
    Bir süre daha haber gelmezse aynı şekil copy paste yapacağım hocam. Teşekkürler.