gurkanatik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şöyle bir mail atıyorum.

Selamlar,
XXX pozisyonuna başvurdum ve bir geri dönüş alamadım. Gelecekteki iş başvurularımı geliştirmek açısından neden olumsuz bulunduğuna dair bir geri dönüt/feed back sağlar mısınız?


Çoğunlukla nazik dönüşler alıyorum.
Bir süre daha haber gelmezse aynı şekil copy paste yapacağım hocam. Teşekkürler.