Merhaba arkadaşlar yeni mezun oldum şu anda iş arayışım devam ediyor. İş başvurusu yapan herkesin dert yandığı konu ile alakalı bir soru soracağım. Mailler veya kariyer portalları üzerinden iş başvuruları yapıyoruz fakat çoğu zaman olumlu veya olumsuz dönüş olmuyor. Sizce başvuru yaptığım yerlerle bir süre sonra ben iletişime geçsem durumu sorsam, bu olumsuz bir durum yaratır mı? Tecrübeli arkadaşlardan veya ik departmanında çalışan bu bölümden mezun olan varsa yardımcı olursa sevinirim.