Ben şöyle bir mail atıyorum.

Selamlar,
XXX pozisyonuna başvurdum ve bir geri dönüş alamadım. Gelecekteki iş başvurularımı geliştirmek açısından neden olumsuz bulunduğuna dair bir geri dönüt/feed back sağlar mısınız?


Çoğunlukla nazik dönüşler alıyorum.