Ben şöyle bir mail atıyorum.
Selamlar,
XXX pozisyonuna başvurdum ve bir geri dönüş alamadım. Gelecekteki iş başvurularımı geliştirmek açısından neden olumsuz bulunduğuna dair bir geri dönüt/feed back sağlar mısınız?
Çoğunlukla nazik dönüşler alıyorum.