• 01-08-2022, 23:11:06
    #1
    selamlar,
    protein tozu + spor (6 aylık süreç) sadece 3 kilo alabildim. Genetik kaynaklı bir türlü kilo alamıyorum. Tek denemediğim shake tarifi kaldı. Var mı bildiğiniz bin K 'li shake tarifi?
    • tam yağlı süt
    • ceviz
    • cici bebe
    • bitter çikolata
    • fıstık ezmesi
    • muz
    Eksik bulunuyor mu?

    + yulaf ezmesi
  • 01-08-2022, 23:15:54
    #2
    Ben ketojenik diyette zayıflarken üsttekileri yiyorum yağ yiyerek kilo veriyorum hocam. (cici bebe, muz hariç hepsi yağ)
  • 01-08-2022, 23:18:41
    #3
    JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ketojenik diyette zayıflarken üsttekileri yiyorum yağ yiyerek kilo veriyorum hocam. (cici bebe, muz hariç hepsi yağ)
    Videolara denk geldiğimde sıkça önerilenler arasında. Kilo almak isterken, bi deri bi kemiğe bürünmeyelim
  • 01-08-2022, 23:23:41
    #4
    temiz kilo almak istemiyorsanız yani sadece kilo alayım diyorsanız her gün yarım paket makarna haşlayın sabah 3 kaba koyun hergün öğünlerle birlikte tüketin 1.5 ayda 5kg aldım ve bende kilo alamayan ektomorf yapılı birisiyim
  • 01-08-2022, 23:24:45
    #5
    slaxybey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temiz kilo almak istemiyorsanız yani sadece kilo alayım diyorsanız her gün yarım paket makarna haşlayın sabah 3 kaba koyun hergün öğünlerle birlikte tüketin 1.5 ayda 5kg aldım ve bende kilo alamayan ektomorf yapılı birisiyim
    öneriniz için teşekkürler.
  • 01-08-2022, 23:37:19
    #6
    Hocam ben bile metabolizması hızlı biriyim durduğum yerde yakıyordum kilo almadan spora mı gidilir dedim dediğiniz gibi cici bebe olsun KYK şartlarında pirinç göme göme 4-5 ayda 48 kilodan şu anda 66-67 civarına ulaştım zorlamanız gerekiyor kendinizi birazda doydum bitti olmamalı 👍🏻 bence bunun genetikle alakası yok ama karbonhidrat bol tüketmeniz kardiyo ve koşu bandında geçirdiğiniz süreyi de kilonuza göre azaltmanızı önerebilirim
  • 02-08-2022, 00:10:13
    #7
    GOOGLE PARTNER🚀DİJİTAL1
    Bu shake içine bi "vitargo" çok iyi olur.
  • 02-08-2022, 00:12:42
    #8
    Mesut78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu shake içine bi "vitargo" çok iyi olur.
    Daha önceden kullandınız mı, ona göre alacağım (: