• 30-07-2022, 00:44:14
    #1
    Arkadaşlar noterde çalışan arkadaşımız varsa 2. el araç satışları ne durumda? çok merak ediyorum.
  • 30-07-2022, 00:48:54
    #2
    Bende merak ettim Takip
  • 30-07-2022, 00:52:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Verilen ÖTV bilgisinden sonra bu 2 gündür telefonlar susmaya başladı yavaş yavaş yani normalde günde 50 60 kişiyse bu 20 25 e düşmeye başladı şu anlık herhalde herkes ortamda geleceği kestiremiyor çünkü ekmeğini yiyen çok kişi oldu bu isin
  • 30-07-2022, 00:55:27
    #4
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verilen ÖTV bilgisinden sonra bu 2 gündür telefonlar susmaya başladı yavaş yavaş yani normalde günde 50 60 kişiyse bu 20 25 e düşmeye başladı şu anlık herhalde herkes ortamda geleceği kestiremiyor çünkü ekmeğini yiyen çok kişi oldu bu isin
    Hocam anladığım kadarıyla sektörün içindesiniz peki bu ÖTV konusunda sektör ne düşünüyor gerçekleşir mi indirim gerçekleşirse ne kadar bekleniyor?
  • 30-07-2022, 00:56:56
    #5
    Kredi muslukları büyük çoğunlukla kapandı. Alanların çoğunluğu düşük faiz, yüksek enflasyon olduğu için kredi çekip almaya çalışıyordu. Ötv indirimi olursa, bayiler baya bir araç çekecektir.
  • 30-07-2022, 00:58:47
    #6
    Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi muslukları büyük çoğunlukla kapandı. Alanların çoğunluğu düşük faiz, yüksek enflasyon olduğu için kredi çekip almaya çalışıyordu. Ötv indirimi olursa, bayiler baya bir araç çekecektir.
    çekecektir derken stoğu mu arttıracaklar sizce ?
  • 30-07-2022, 00:59:47
    #7
    2. Ele paranız yetmez gidin 0 alın kafanız rahat olsun.
  • 30-07-2022, 01:03:40
    #8
    whyemr54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çekecektir derken stoğu mu arttıracaklar sizce ?
    Bence öyle. Önünü göremediği için daha çok araç çekmiyorlar. Doların aniden düşmesi ya da vergilerin birden düşmesi gibi. Nisan da araç bolluğu varken, neden bu şu an araç bulunamıyor. Kredi muslukları daha da kapanırsa araç bolluğu yaşanabilir. Çip hikayesi nedense sadece bize işliyor. Yurt dışında ( özel opsiyonlu araçlar hariç ) istenen araç bulunabiliyor.
  • 30-07-2022, 01:18:34
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Yosnac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam anladığım kadarıyla sektörün içindesiniz peki bu ÖTV konusunda sektör ne düşünüyor gerçekleşir mi indirim gerçekleşirse ne kadar bekleniyor?
    Şu anda seçim vaadi olarak bir kişinin 0 aldığı ilk aracsa ÖTV 0 lanacak sekilde alabilecek diye bir vaad var bu vaad muhalefetten geldi zaten gelmesi ile çoğunluk araç almayı muhtemelen durdurdu diye düşünüyorum 2 gün önceye kadar piyasa aşırı canlı şekilde ilerliyordu millet 10 15 alta alsam zaten 1 aya kat kat fazlası ile çıkarır diye düşünerek yatırım yapıyordu ki haklıydı şimdi sistem eskisine donucek bir araba mesela 200 bin ila 250 bin arası ise eskiden 2011 Corolla diyelim mesela buna 50 bin ağır hasarlı ile normal bakımlı ve az km li araç arasında oynasın şimdi de örnek vericek olursak bu 50 bin oynama durumu 150 bine kadar bulabiliyor temizliğine bakımına vs göre aradaki makas uçtu gitti serbest piyasa haline geldi ki ilk adım sarı site ile oldu böyle giderse ciddi yaptırımlar geliyor insanlar da haliyle belirli bir süreç araç almaktan uzakta izleyecektir diye düşünüyorum.