2. El araç satımları ne durumda?
9
●308
- 30-07-2022, 00:55:27Hocam anladığım kadarıyla sektörün içindesiniz peki bu ÖTV konusunda sektör ne düşünüyor gerçekleşir mi indirim gerçekleşirse ne kadar bekleniyor?AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2022, 00:58:47çekecektir derken stoğu mu arttıracaklar sizce ?Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2022, 01:03:40Bence öyle. Önünü göremediği için daha çok araç çekmiyorlar. Doların aniden düşmesi ya da vergilerin birden düşmesi gibi. Nisan da araç bolluğu varken, neden bu şu an araç bulunamıyor. Kredi muslukları daha da kapanırsa araç bolluğu yaşanabilir. Çip hikayesi nedense sadece bize işliyor. Yurt dışında ( özel opsiyonlu araçlar hariç ) istenen araç bulunabiliyor.whyemr54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2022, 01:18:34Üyeliği durdurulduŞu anda seçim vaadi olarak bir kişinin 0 aldığı ilk aracsa ÖTV 0 lanacak sekilde alabilecek diye bir vaad var bu vaad muhalefetten geldi zaten gelmesi ile çoğunluk araç almayı muhtemelen durdurdu diye düşünüyorum 2 gün önceye kadar piyasa aşırı canlı şekilde ilerliyordu millet 10 15 alta alsam zaten 1 aya kat kat fazlası ile çıkarır diye düşünerek yatırım yapıyordu ki haklıydı şimdi sistem eskisine donucek bir araba mesela 200 bin ila 250 bin arası ise eskiden 2011 Corolla diyelim mesela buna 50 bin ağır hasarlı ile normal bakımlı ve az km li araç arasında oynasın şimdi de örnek vericek olursak bu 50 bin oynama durumu 150 bine kadar bulabiliyor temizliğine bakımına vs göre aradaki makas uçtu gitti serbest piyasa haline geldi ki ilk adım sarı site ile oldu böyle giderse ciddi yaptırımlar geliyor insanlar da haliyle belirli bir süreç araç almaktan uzakta izleyecektir diye düşünüyorum.Yosnac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle