Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kredi muslukları büyük çoğunlukla kapandı. Alanların çoğunluğu düşük faiz, yüksek enflasyon olduğu için kredi çekip almaya çalışıyordu. Ötv indirimi olursa, bayiler baya bir araç çekecektir.
çekecektir derken stoğu mu arttıracaklar sizce ?