AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anda seçim vaadi olarak bir kişinin 0 aldığı ilk aracsa ÖTV 0 lanacak sekilde alabilecek diye bir vaad var bu vaad muhalefetten geldi zaten gelmesi ile çoğunluk araç almayı muhtemelen durdurdu diye düşünüyorum 2 gün önceye kadar piyasa aşırı canlı şekilde ilerliyordu millet 10 15 alta alsam zaten 1 aya kat kat fazlası ile çıkarır diye düşünerek yatırım yapıyordu ki haklıydı şimdi sistem eskisine donucek bir araba mesela 200 bin ila 250 bin arası ise eskiden 2011 Corolla diyelim mesela buna 50 bin ağır hasarlı ile normal bakımlı ve az km li araç arasında oynasın şimdi de örnek vericek olursak bu 50 bin oynama durumu 150 bine kadar bulabiliyor temizliğine bakımına vs göre aradaki makas uçtu gitti serbest piyasa haline geldi ki ilk adım sarı site ile oldu böyle giderse ciddi yaptırımlar geliyor insanlar da haliyle belirli bir süreç araç almaktan uzakta izleyecektir diye düşünüyorum.
Hocam öncelikle teşekkürler bilgilendirme için zaten sarı site yüzünden işler iyice arap saçına dönmüştü bir ev bakıyorsun bir ay sonra 2x - 3x yapmış oluyor iyice kripto piyasasına döndü bu iş 😄 aynı şekilde arabalar da 2000 model bir arabaya 100bin ₺ paralar isteniyor saçma sapan bir hal aldı artık kim alıyor bu evleri kim alıyor bu arabaları diye düşündükçe insan kendi kendine kederleniyor inşallah sonumuz hayır olur da geçti gitti diye biliriz. Ve son olarak da sarı siteye sadece emlakçılar ve galericiler ilan koyabilecek diye bir haber gördüm zaten piyasayı artıran kişiler bunlar değil mi mesela sahibi evi 500bin'e satmak istiyor emlakçı adamın aklına giriyor abi bu eve 500 deme sen bana ver 700e 1 milyona iki aya satarız bu evi diye.