whyemr54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çekecektir derken stoğu mu arttıracaklar sizce ?
Bence öyle. Önünü göremediği için daha çok araç çekmiyorlar. Doların aniden düşmesi ya da vergilerin birden düşmesi gibi. Nisan da araç bolluğu varken, neden bu şu an araç bulunamıyor. Kredi muslukları daha da kapanırsa araç bolluğu yaşanabilir. Çip hikayesi nedense sadece bize işliyor. Yurt dışında ( özel opsiyonlu araçlar hariç ) istenen araç bulunabiliyor.