Neden herkes e-book yazıyor?
28
●1.454
- 23-07-2022, 00:15:00Aklıma takıldı nereye baksam ne zaman öneri için bir konu açsam hep e-book var alın gibi şeyler görüyorum neden bu kadar çok e-book var hepsi yararlı mı yoksa her önüne gelen e-book yazarı mı olmuş ve can alıcısı almak istesek kim iyi kim gerçekten araştırıp yazmış emek vermiş nerden bileceğiz ek olarak bu durum bence rahatsız edici olmaya başladı sizce?
- 23-07-2022, 00:18:13çünkü insanımız 10TL verdiği e-booktan aylık 10.000 kazanmayı umuyor. nasıl yıllarca kişisel gelişim kitapları satın alındıysa, bu da öyle bir şey.tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-07-2022, 00:18:51adam çıkmış fake hesap kasmak için e-book çıkarmış ya fake hesap kasmak ne kadar zor olabilirTheAvenqer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece zaman ve biraz uğraş
Ama sorun şurda ki çoğu e-book boşuna çıkarılıyor kimse satın almıyor benceUMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bak bu iş yapar hocamTola adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-07-2022, 00:21:57Kolay çünkü. 10 sayfalık içerik çıkarıp millete 50 liradan itelemek de ayrı bir meziyet. İşini iyi yapan arkadaşları tenzih ederek söylüyorum yanlış anlaşılmasın. Kendi alanım olan marketing sektöründe bir e-book yazarsam 100K kelimeden aşağı olmaz, fiyatı da öyle 50 lira olmaz. 200-250'den aşağı vermem, değil açık arttırmayla falan satayım. Hayatımı adadığım mesleğin en ince detaylarını paylaşacağım, bunu yazarken de ömrümden tahminen 5-6 ay ayıracağım, sonra da bunu 1 TL'den falan ihaleye koyacağım 😆 Açıkçası mantıklı gelmiyor bana. Alana da satana da hayırlı işler.