Aklıma takıldı nereye baksam ne zaman öneri için bir konu açsam hep e-book var alın gibi şeyler görüyorum neden bu kadar çok e-book var hepsi yararlı mı yoksa her önüne gelen e-book yazarı mı olmuş ve can alıcısı almak istesek kim iyi kim gerçekten araştırıp yazmış emek vermiş nerden bileceğiz ek olarak bu durum bence rahatsız edici olmaya başladı sizce?