Aklıma takıldı nereye baksam ne zaman öneri için bir konu açsam hep e-book var alın gibi şeyler görüyorum neden bu kadar çok e-book var hepsi yararlı mı yoksa her önüne gelen e-book yazarı mı olmuş ve can alıcısı almak istesek kim iyi kim gerçekten araştırıp yazmış emek vermiş nerden bileceğiz ek olarak bu durum bence rahatsız edici olmaya başladı sizce?
çünkü insanımız 10TL verdiği e-booktan aylık 10.000 kazanmayı umuyor. nasıl yıllarca kişisel gelişim kitapları satın alındıysa, bu da öyle bir şey.