10 sayfa olsa iyi hocam 7 sayfa 1 sayfası fotoÄŸraf okuması 30,40 saniye 25 ₺ çöpe attık.
Geçmiş olsun. Dediğim gibi 5-10 sayfalık çöp olduğuna emin olduğum bir şeye 50 lira vermektense, Udemy'den 200 saat süren bir kursa 500 TL bayılmak benim canımı yakmaz.
Gerçekten iyi yazılmış bir e-book da 1 TL'den ihaleye koyulmaz. Her şeyden önce insanın kendi emeğine saygısızlık olur.
Siz de çok canınızı sıkmayın, 25 TL'ye "Kötü e-book nasıl anlaşılır" dersi almışsınız gibi düşünün. Kalitesini az çok belli eden, gerçekten donanımlı, işinde başarısı alenen ortada kişilerden alışveriş yaparsınız artık.
Sevgiler.