Kolay çünkü. 10 sayfalık içerik çıkarıp millete 50 liradan itelemek de ayrı bir meziyet. İşini iyi yapan arkadaşları tenzih ederek söylüyorum yanlış anlaşılmasın. Kendi alanım olan marketing sektöründe bir e-book yazarsam 100K kelimeden aşağı olmaz, fiyatı da öyle 50 lira olmaz. 200-250'den aşağı vermem, değil açık arttırmayla falan satayım. Hayatımı adadığım mesleğin en ince detaylarını paylaşacağım, bunu yazarken de ömrümden tahminen 5-6 ay ayıracağım, sonra da bunu 1 TL'den falan ihaleye koyacağım 😆 Açıkçası mantıklı gelmiyor bana. Alana da satana da hayırlı işler.
10 sayfa olsa iyi hocam 7 sayfa 1 sayfası fotoğraf okuması 30,40 saniye 25 ₺ çöpe attık.