nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolay çünkü. 10 sayfalık içerik çıkarıp millete 50 liradan itelemek de ayrı bir meziyet. İşini iyi yapan arkadaşları tenzih ederek söylüyorum yanlış anlaşılmasın. Kendi alanım olan marketing sektöründe bir e-book yazarsam 100K kelimeden aşağı olmaz, fiyatı da öyle 50 lira olmaz. 200-250'den aşağı vermem, değil açık arttırmayla falan satayım. Hayatımı adadığım mesleğin en ince detaylarını paylaşacağım, bunu yazarken de ömrümden tahminen 5-6 ay ayıracağım, sonra da bunu 1 TL'den falan ihaleye koyacağım 😆 Açıkçası mantıklı gelmiyor bana. Alana da satana da hayırlı işler.
10 sayfa olsa iyi hocam 7 sayfa 1 sayfası fotoğraf okuması 30,40 saniye 25 ₺ çöpe attık.