1 Gün bile olsun R10 girmezsem kendimi huzursuz hissediyorum birşey eksikmiş gibi geliyor saatlerce bu forumda gezebilirim açılan konuları atılan yorumları okuyabilirim sanki bağımlısı oldum gibi çalışırken otururken yemek yerken film/dizi izlerken çıkamıyorum bu forumdan huzursuz hissettiğimde keyifsiz olduğumda R10 girince mutlu oluyorum böyle keyif alıyorum resmen.
Teşekkür ederim R10 adminleri moderatörleri kullanıcıları bana bu duyguları yaşattığınız için. İyiki varsınız Sizleri seviyorum ❤️
Bağımlı mıyım Sizce?
28
●1.708
- Kabul Edilen Cevap
- 6 Beğeni
-
- 21-07-2022, 17:52:29Bazen Dalıyorum Çok eski Konulara Kadar Gidiyorum aynısı bende de var her gün illaki bakacam yoksa yatamam 😂
- 21-07-2022, 17:54:19DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleElma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFurkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEray59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleşu mesajları okurken bile aşırı mutlu oluyorum iyiki varsınız gerçekten...Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle