1 Gün bile olsun R10 girmezsem kendimi huzursuz hissediyorum birşey eksikmiş gibi geliyor saatlerce bu forumda gezebilirim açılan konuları atılan yorumları okuyabilirim sanki bağımlısı oldum gibi çalışırken otururken yemek yerken film/dizi izlerken çıkamıyorum bu forumdan huzursuz hissettiğimde keyifsiz olduğumda R10 girince mutlu oluyorum böyle keyif alıyorum resmen.

Teşekkür ederim R10 adminleri moderatörleri kullanıcıları bana bu duyguları yaşattığınız için. İyiki varsınız Sizleri seviyorum ❤️