• 21-07-2022, 18:50:02
    #19
    Foruma üye olalı daha 1 ay oldu ancak günün 7-8 saatini burada geçiriyorum. Bazen bir çılgınlık yapıp eski üyelerin profiline girip arkadaşlarına vs. bakıyorum, banlanan var mı banlanmış mı, hakkında daha önceden açılan şikayet konuları var mı yok mu..
    Bu şekilde adeta bir hakim edasıyla karar veriyorum kendimce kim haklı, kim haksız diye.
  • 21-07-2022, 18:53:19
    #20
    Ne bağımlısı kardeşim, istesem hemen bırakırım ama bırakmak istemiyorum. R10 nikotin benzeri bir bağımlılık yapıyor.
  • 21-07-2022, 18:56:17
    #21
    Rokito nikotin barındırır.
  • 21-07-2022, 20:36:41
    #22
    Banlandığım sürelerde psikolojik tedaviye gidiyorum.
  • 21-07-2022, 20:51:06
    #23
    ates35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen bir çılgınlık yapıp eski üyelerin profiline girip arkadaşlarına vs. bakıyorum, banlanan var mı banlanmış mı, hakkında daha önceden açılan şikayet konuları var mı yok mu..
    Bu şekilde adeta bir hakim edasıyla karar veriyorum kendimce kim haklı, kim haksız diye.
    hem yaşınız genç hemde hemşehrimsiniz tavsiyem ruh sağlığınız ile oynamayın
  • 21-07-2022, 20:52:59
    #24
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hem yaşınız genç hemde hemşehrimsiniz tavsiyem ruh sağlığınız ile oynamayın
    Hayatımda yaşadığım en zevkli aktivite
  • 22-07-2022, 00:15:01
    #25
    hayattan kareler barindirdigi icin olabilir degisik tarzda insanlarin, farkli farkli isler yaptigini ilginc seyler paylastigini goruyoruz, bu tarz icerik zenginligi olan fazla ortam yok gibi binevi hayatin kendisi
  • 22-07-2022, 01:08:02
    #26
    Popüler kategorisi ve şikayet konuları favorim. Her boş anımda bi instagram birde r10 sayfasını yenilerim
    • berkx
    berkx bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-07-2022, 08:44:10
    #27
    ben şikayet konusu bağımlısıyım.