• 22-07-2022, 09:41:07
    #28
    sen yine iyisin ben r10'da gezerken yeni sekme açıp bi daha r10 giriyorum :d
  • 22-07-2022, 15:08:43
    #29
    Sanırsam r10 bir parçamız oldu. Aktif olan biri değilim fakat düzenli olarak her gün bilgisayarı açtığımda, spor haberleri + r10 göz gezdirmeden edemiyorum. Rutin haline geldi.