Foruma üye olalı daha 1 ay oldu ancak günün 7-8 saatini burada geçiriyorum. Bazen bir çılgınlık yapıp eski üyelerin profiline girip arkadaşlarına vs. bakıyorum, banlanan var mı banlanmış mı, hakkında daha önceden açılan şikayet konuları var mı yok mu..
Bu şekilde adeta bir hakim edasıyla karar veriyorum kendimce kim haklı, kim haksız diye.