• 21-07-2022, 17:50:54
    #1
    Sosyal Medya Yönetimi 🚀
    1 Gün bile olsun R10 girmezsem kendimi huzursuz hissediyorum birşey eksikmiş gibi geliyor saatlerce bu forumda gezebilirim açılan konuları atılan yorumları okuyabilirim sanki bağımlısı oldum gibi çalışırken otururken yemek yerken film/dizi izlerken çıkamıyorum bu forumdan huzursuz hissettiğimde keyifsiz olduğumda R10 girince mutlu oluyorum böyle keyif alıyorum resmen.

    Teşekkür ederim R10 adminleri moderatörleri kullanıcıları bana bu duyguları yaşattığınız için. İyiki varsınız Sizleri seviyorum ❤️
  • Kabul Edilen Cevap
    • bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Coşkun forumu satın alınca çok kullanışlı hale getirdi o yüzden herkes bu duruma düşüyor.kaliteli wm forumu oldu
      berkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      @Admin; gerçekten Allah razı olsun böyle bir imkan sunduğu için bizlere
      R10 hepimizin ortak noktası. Kimimizin ailesi, kimimizin işi, harçlığı, ekmeği, okulu, çevresi, hocası, hayatı..
      Böyle büyük bir platformda bazen yönetici olarak bizlerinde hataları olabiliyor kırılmadan, kırmadan hep beraber daha ileriye..
  • 21-07-2022, 17:51:35
    #2
    bizler r10 askerleriyiz
  • 21-07-2022, 17:51:40
    #3
    Sen,ben ve bizim gibi milyonlar
  • 21-07-2022, 17:52:00
    #4
  • 21-07-2022, 17:52:29
    #5
    Bazen Dalıyorum Çok eski Konulara Kadar Gidiyorum aynısı bende de var her gün illaki bakacam yoksa yatamam 😂
  • 21-07-2022, 17:52:35
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Günde en az 1 kez girmem lazım gerek konu gerek iş için en çokta ilginç konuları okuyorum.
  • 21-07-2022, 17:52:53
    #7
    Kafayı yemişiz biz. 😅
  • 21-07-2022, 17:53:04
    #8
    Ben yaklaşık 10 senedir bağımlıyım. : )
  • 21-07-2022, 17:54:19
    #9
    Sosyal Medya Yönetimi 🚀
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizler r10 askerleriyiz
    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen,ben ve bizim gibi milyonlar
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Furkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen Dalıyorum Çok eski Konulara Kadar Gidiyorum aynısı bende de var her gün illaki bakacam yoksa yatamam 😂
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde en az 1 kez girmem lazım gerek konu gerek iş için en çokta ilginç konuları okuyorum.
    Eray59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafayı yemişiz biz. 😅
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yaklaşık 10 senedir bağımlıyım. : )
    şu mesajları okurken bile aşırı mutlu oluyorum iyiki varsınız gerçekten...