• 17-07-2022, 00:01:47
    #1
    Sadece merak ediyorum. R10 kullanıcıları, formu aydınlık temada mı kullanıyor, karanlık temada mı?

    Karanlık tema daha az göz yorduğu için benim tercihim.
  • 17-07-2022, 00:03:07
    #2
    Karanlık tema
    • onlyHakan
    onlyHakan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-07-2022, 00:03:23
    #3
    Forumun geneli gözü yormadığı için karanlık modda kullanır. Ben 15 yıl eski default temayı kullandım daha yeni yeni modern temaya geçtim henüz alışamadım karanlık moda.
    Onun için gündüz modunda kullanıyorum.
  • 17-07-2022, 00:05:09
    #4
    En iyisi sanırım
    Gözlerimi seviyorum i am batman
  • 17-07-2022, 00:05:11
    #5
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumun geneli gözü yormadığı için karanlık modda kullanır. Ben 15 yıl eski default temayı kullandım daha yeni yeni modern temaya geçtim alışamadım karanlık moda onun için gündüz modunda kullanıyorum.
    Default tema hoşuma gittiği için bende genelde default kullanıyorum.
  • 17-07-2022, 00:05:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    karanlık modda kullanıyorum aydınlık modda yapamıyorum
  • 17-07-2022, 00:06:27
    #7
    Gözünü seven karanlık tema kullanır 😂
  • 17-07-2022, 00:06:41
    #8
    ates35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Default tema hoşuma gittiği için bende genelde default kullanıyorum.
    15 yıl tek fiil Default temada kullandım forumu. Yeni bir kaç aydır modern temaya geçtim, başlarda biraz zor karmaşık gibi geldi ama şuan gayet iyi..
  • 17-07-2022, 00:08:22
    #9
    Karanlık