Sadece merak ediyorum. R10 kullanıcıları, formu aydınlık temada mı kullanıyor, karanlık temada mı?
Karanlık tema daha az göz yorduğu için benim tercihim.
Karanlık tema mı aydınlık tema mı?
19
●346
- 17-07-2022, 00:03:23Forumun geneli gözü yormadığı için karanlık modda kullanır. Ben 15 yıl eski default temayı kullandım daha yeni yeni modern temaya geçtim henüz alışamadım karanlık moda.
Onun için gündüz modunda kullanıyorum. - 17-07-2022, 00:05:11Default tema hoşuma gittiği için bende genelde default kullanıyorum.onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2022, 00:05:34Üyeliği durduruldukaranlık modda kullanıyorum aydınlık modda yapamıyorum
- 17-07-2022, 00:06:4115 yıl tek fiil Default temada kullandım forumu. Yeni bir kaç aydır modern temaya geçtim, başlarda biraz zor karmaşık gibi geldi ama şuan gayet iyi..ates35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle