Konu
Karanlık tema mı aydınlık tema mı?
17-07-2022, 00:01:47
#1
onlyHakan
Sadece merak ediyorum. R10 kullanıcıları, formu aydınlık temada mı kullanıyor, karanlık temada mı?
Karanlık tema daha az göz yorduğu için benim tercihim.