Konu
Karanlık tema mı aydınlık tema mı?
17-07-2022, 00:03:23
#3
onlinecihan
Forumun geneli gözü yormadığı için karanlık modda kullanır. Ben 15 yıl eski default temayı kullandım daha yeni yeni modern temaya geçtim henüz alışamadım karanlık moda.
Onun için gündüz modunda kullanıyorum.