Forumun geneli gözü yormadığı için karanlık modda kullanır. Ben 15 yıl eski default temayı kullandım daha yeni yeni modern temaya geçtim alışamadım karanlık moda onun için gündüz modunda kullanıyorum.
Default tema hoşuma gittiği için bende genelde default kullanıyorum.