Konu
Karanlık tema mı aydınlık tema mı?
17-07-2022, 00:06:41
#8
onlinecihan
ates35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Default tema hoşuma gittiği için bende genelde default kullanıyorum.
15 yıl tek fiil Default temada kullandım forumu. Yeni bir kaç aydır modern temaya geçtim, başlarda biraz zor karmaşık gibi geldi ama şuan gayet iyi..