• 14-07-2022, 01:47:34
    #1
    Saatlerdir dsl bağlantısı yok hatası alıyorum müşteri hizmetlerini aradım ilgili birime aktardıklarını 48 saat içinde çözüleceğini söyledi, daha erken bir çözümü yok mudur bunun benim yapabileceğim? Modemin adaptörünü söktüm geri taktım prize, modemi resetledim ama aklıma başka birşey gelmedi varmı Bi çözüm bilen?
  • Kabul Edilen Cevap
    • bende 3-5 defa yaşadım bu sorunu.sorun karşıda olabilir,onların inceleyip düzeltmesi gerekir yani o durumda sizlik bişey yok.sorun onların bakacagı dış kablolarda olabilir,yine senlik bişey degil.sorun evin içerisindeki kablolardan herhangi bi yerde olabilir ki buna bazen kendileride bakıyor ama genelde elektrikci çagır arayıp bulsun sorunu diyorlar genelde.benim hata genelde karşıda çıktı,gelip giden hiç olmadı yani.2 defa dışarıdaki kablolarda sorun çıktı,gelip onları tamir edip gittiler.sonuncusu benim evin içindeki,duvarların içindeki kablolardan çıktı ki onu bulmakla ugraşılmaz diye direkt balkondan aşagı yeni kablo çekip,onu baglattım ve çözüldü.yani bence,adamlardan cevap beklemek dışında bişey yapmak hata olur şuan.48 saat dediginede bakma tabi,belki benim bikeresinde oldugu gibi bikaç saat sonra bi bakmışsın düzelmiş.gelmelerine hiç gerek kalmadanda çözülebilir yani,belki öyle bi sorundur
  • 14-07-2022, 02:48:43
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    bende 3-5 defa yaşadım bu sorunu.sorun karşıda olabilir,onların inceleyip düzeltmesi gerekir yani o durumda sizlik bişey yok.sorun onların bakacagı dış kablolarda olabilir,yine senlik bişey degil.sorun evin içerisindeki kablolardan herhangi bi yerde olabilir ki buna bazen kendileride bakıyor ama genelde elektrikci çagır arayıp bulsun sorunu diyorlar genelde.benim hata genelde karşıda çıktı,gelip giden hiç olmadı yani.2 defa dışarıdaki kablolarda sorun çıktı,gelip onları tamir edip gittiler.sonuncusu benim evin içindeki,duvarların içindeki kablolardan çıktı ki onu bulmakla ugraşılmaz diye direkt balkondan aşagı yeni kablo çekip,onu baglattım ve çözüldü.yani bence,adamlardan cevap beklemek dışında bişey yapmak hata olur şuan.48 saat dediginede bakma tabi,belki benim bikeresinde oldugu gibi bikaç saat sonra bi bakmışsın düzelmiş.gelmelerine hiç gerek kalmadanda çözülebilir yani,belki öyle bi sorundur
  • 14-07-2022, 02:50:21
    #3
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende 3-5 defa yaşadım bu sorunu.sorun karşıda olabilir,onların inceleyip düzeltmesi gerekir yani o durumda sizlik bişey yok.sorun onların bakacagı dış kablolarda olabilir,yine senlik bişey degil.sorun evin içerisindeki kablolardan herhangi bi yerde olabilir ki buna bazen kendileride bakıyor ama genelde elektrikci çagır arayıp bulsun sorunu diyorlar genelde.benim hata genelde karşıda çıktı,gelip giden hiç olmadı yani.2 defa dışarıdaki kablolarda sorun çıktı,gelip onları tamir edip gittiler.sonuncusu benim evin içindeki,duvarların içindeki kablolardan çıktı ki onu bulmakla ugraşılmaz diye direkt balkondan aşagı yeni kablo çekip,onu baglattım ve çözüldü.
    aç kapa yapa yapa çözdüm sonunda ya da onlar uzaktan müdahale edip çözdü bilmiyorum hocam ama sizin dediğiniz de doğru şuanlık bir sıkıntı yok gibi görünüyor
  • 14-07-2022, 02:56:32
    #4
    hakancevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aç kapa yapa yapa çözdüm sonunda ya da onlar uzaktan müdahale edip çözdü bilmiyorum hocam ama sizin dediğiniz de doğru şuanlık bir sıkıntı yok gibi görünüyor
    bu arıza kayıtlarında genelde beni ne arayan oldu,ne eve gelen oldu.çogunlugu oturdukları yerden çözdüler.kimisi 10dk sonra kimisi 3 saat sonra hatda bikaç kez ttnetde çalışan tanıdık vardı,onu arayıp işi hızlandırmışlıgım oldu.hani sizin ordan bi kontrol etde,senlik bişeyse bekletme beni diye geldiyse,muhtemelen bu şekilde çözülmüştür.yada çözmeye çalışıyor/test ediyorda olabilirler ki o zaman arada bikaç defa gidip gelir filan.dedigim gibi,öncelikle dönüş beklemek en iyisi.şimdi sorunsuz bi yeri bilmeden,farketmeden bozarsın filan boşa iş açarsın başına
  • 14-07-2022, 03:06:22
    #5
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arıza kayıtlarında genelde beni ne arayan oldu,ne eve gelen oldu.çogunlugu oturdukları yerden çözdüler.kimisi 10dk sonra kimisi 3 saat sonra hatda bikaç kez ttnetde çalışan tanıdık vardı,onu arayıp işi hızlandırmışlıgım oldu.hani sizin ordan bi kontrol etde,senlik bişeyse bekletme beni diye geldiyse,muhtemelen bu şekilde çözülmüştür.yada çözmeye çalışıyor/test ediyorda olabilirler ki o zaman arada bikaç defa gidip gelir filan.dedigim gibi,öncelikle dönüş beklemek en iyisi.şimdi sorunsuz bi yeri bilmeden,farketmeden bozarsın filan boşa iş açarsın başına
    hocam boza boza öğrenicem valla delirirsem söker tamir etmeye çalışır hepten bozar yarın yeni modem siparişi veririm ağlayarak
    Konuyu kilit isteği gönderiyorum sorun çözüldü siz de çok sağolun cansınız