Dsl bağlantısı yok hatası
4
●74
- 14-07-2022, 01:47:34Saatlerdir dsl bağlantısı yok hatası alıyorum müşteri hizmetlerini aradım ilgili birime aktardıklarını 48 saat içinde çözüleceğini söyledi, daha erken bir çözümü yok mudur bunun benim yapabileceğim? Modemin adaptörünü söktüm geri taktım prize, modemi resetledim ama aklıma başka birşey gelmedi varmı Bi çözüm bilen?
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 14-07-2022, 02:48:43Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.bende 3-5 defa yaşadım bu sorunu.sorun karşıda olabilir,onların inceleyip düzeltmesi gerekir yani o durumda sizlik bişey yok.sorun onların bakacagı dış kablolarda olabilir,yine senlik bişey degil.sorun evin içerisindeki kablolardan herhangi bi yerde olabilir ki buna bazen kendileride bakıyor ama genelde elektrikci çagır arayıp bulsun sorunu diyorlar genelde.benim hata genelde karşıda çıktı,gelip giden hiç olmadı yani.2 defa dışarıdaki kablolarda sorun çıktı,gelip onları tamir edip gittiler.sonuncusu benim evin içindeki,duvarların içindeki kablolardan çıktı ki onu bulmakla ugraşılmaz diye direkt balkondan aşagı yeni kablo çekip,onu baglattım ve çözüldü.yani bence,adamlardan cevap beklemek dışında bişey yapmak hata olur şuan.48 saat dediginede bakma tabi,belki benim bikeresinde oldugu gibi bikaç saat sonra bi bakmışsın düzelmiş.gelmelerine hiç gerek kalmadanda çözülebilir yani,belki öyle bi sorundur
- 14-07-2022, 02:50:21aç kapa yapa yapa çözdüm sonundafatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya da onlar uzaktan müdahale edip çözdü bilmiyorum hocam ama sizin dediğiniz de doğru şuanlık bir sıkıntı yok gibi görünüyor
- 14-07-2022, 02:56:32bu arıza kayıtlarında genelde beni ne arayan oldu,ne eve gelen oldu.çogunlugu oturdukları yerden çözdüler.kimisi 10dk sonra kimisi 3 saat sonrahakancevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hatda bikaç kez ttnetde çalışan tanıdık vardı,onu arayıp işi hızlandırmışlıgım oldu.hani sizin ordan bi kontrol etde,senlik bişeyse bekletme beni diye
geldiyse,muhtemelen bu şekilde çözülmüştür.yada çözmeye çalışıyor/test ediyorda olabilirler ki o zaman arada bikaç defa gidip gelir filan.dedigim gibi,öncelikle dönüş beklemek en iyisi.şimdi sorunsuz bi yeri bilmeden,farketmeden bozarsın filan boşa iş açarsın başına
- 14-07-2022, 03:06:22hocam boza boza öğrenicem valla delirirsem söker tamir etmeye çalışır hepten bozar yarın yeni modem siparişi veririm ağlayarakfatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Konuyu kilit isteği gönderiyorum sorun çözüldü siz de çok sağolun cansınız
ya da onlar uzaktan müdahale edip çözdü bilmiyorum hocam ama sizin dediğiniz de doğru şuanlık bir sıkıntı yok gibi görünüyor