aç kapa yapa yapa çözdüm sonunda

ya da onlar uzaktan müdahale edip çözdü bilmiyorum hocam ama sizin dediğiniz de doğru şuanlık bir sıkıntı yok gibi görünüyor
bu arıza kayıtlarında genelde beni ne arayan oldu,ne eve gelen oldu.çogunlugu oturdukları yerden çözdüler.kimisi 10dk sonra kimisi 3 saat sonra

hatda bikaç kez ttnetde çalışan tanıdık vardı,onu arayıp işi hızlandırmışlıgım oldu.hani sizin ordan bi kontrol etde,senlik bişeyse bekletme beni diye

geldiyse,muhtemelen bu şekilde çözülmüştür.yada çözmeye çalışıyor/test ediyorda olabilirler ki o zaman arada bikaç defa gidip gelir filan.dedigim gibi,öncelikle dönüş beklemek en iyisi.şimdi sorunsuz bi yeri bilmeden,farketmeden bozarsın filan boşa iş açarsın başına