Saatlerdir dsl bağlantısı yok hatası alıyorum müşteri hizmetlerini aradım ilgili birime aktardıklarını 48 saat içinde çözüleceğini söyledi, daha erken bir çözümü yok mudur bunun benim yapabileceğim? Modemin adaptörünü söktüm geri taktım prize, modemi resetledim ama aklıma başka birşey gelmedi varmı Bi çözüm bilen?