bu arıza kayıtlarında genelde beni ne arayan oldu,ne eve gelen oldu.çogunlugu oturdukları yerden çözdüler.kimisi 10dk sonra kimisi 3 saat sonra

hatda bikaç kez ttnetde çalışan tanıdık vardı,onu arayıp işi hızlandırmışlıgım oldu.hani sizin ordan bi kontrol etde,senlik bişeyse bekletme beni diye

geldiyse,muhtemelen bu şekilde çözülmüştür.yada çözmeye çalışıyor/test ediyorda olabilirler ki o zaman arada bikaç defa gidip gelir filan.dedigim gibi,öncelikle dönüş beklemek en iyisi.şimdi sorunsuz bi yeri bilmeden,farketmeden bozarsın filan boşa iş açarsın başına
hocam boza boza öğrenicem valla delirirsem söker tamir etmeye çalışır hepten bozar yarın yeni modem siparişi veririm ağlayarak

Konuyu kilit isteği gönderiyorum sorun çözüldü siz de çok sağolun cansınız