• 06-07-2022, 22:53:43
    #10
    Kendinizi biliyorsanız , araçlardan tepkimelerinden anlıyorsanız direkt r25 ile başlayabilirsiniz. Ama kendinizden şüpheniz varsa cbr 125 ile başlayıp ardından r25'e geçebilirsiniz .
  • 06-07-2022, 23:07:39
    #11
    Pulsar NS200 Abs modelini alın, 10 bin km veya kendinizi hazır hissettiğiniz an, satın r25'e geçiş yapın. NS200 önermemin sebebi, hem manevra kabiliyeti çok iyi motor, hem hafif, hemde piyasası çok iyi direk satabilirsiniz.
    Motorsiklet hatayı affetmez, r25 sınıfının en atiği gerçekten, alışmanız biraz zaman alabilir (200cc) kullanım sonrasında bile.

    Lütfen bu yorumumu göz önünde bulundurun, hiç birşey kaybetmezsiniz. Böylece aldığınız r25'ide yıpratmadan kullanmış olursunuz.
  • 07-07-2022, 00:43:24
    #12
    İmkanınız varsa alabilirsiniz. R25 güzel motordur. Mümkünse ABS'li modelini alın. Malum motorların %90'ında ABS olmuyor. Sert frenlerde asfalta birleşmemek için ABS şart. Hazır R25'de bu imkan varken mutlaka ABS'li alın.
    Tam anlamıyla öğrenene kadar ve trafiği tam okuyabilene kadar tapa gaz gitmeyin. 170-180'i dahi bulabiliyor bunlar çok ciddi hızlar motor için. Gitmesi kolay ama durması zordur.
  • 03-08-2022, 10:45:35
    #13
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aktif araç kullanıyorum ama motorlara hevesim başladı arkadaşın cbr125`iyle başladım alıştım (kapalı alanlarda) motor ehliyeti alacağım ama sonrasında direkt 250cc ile trafiğe çıkmam uygun olur mu sizce
    24 yaşındayım bu yaşıma kadar bir motora artçı olarak dahi binmedim kafama kask takmadım motorla hiçbir alakam yoktu.
    MT 25 2020 satın aldım. Sürmeyi bilmediğim için çekici ile evime taşıttım. Daha sonra internetten eğitimler nasıl vites atılır viraja nasıl girilir u nasıl dönülür gibi, kaza videoları (zafer akçay) bu arz videolar izledim. sürünücü kursuna yazıldım ve ehliyet aldım. Hiç zorlanmadım ne sürerken nede hayati bir tehlike. ankarada yaşıyorum ve günlük trafiğe çıktım. şuanda yaklaşık 10bin km tecrubem oldu ve şunu diyebilirim. 250 ile çok rahat başlayabilirsin sadece bu iş sende bitiyor eğer zaten akıl ve mantığın motor sürmeye elverişli değilse 50 cc ilede kaza yapacaksın veya düşeceksin. 250 ilede ben bunu anladım.
  • 03-08-2022, 10:56:29
    #14
    Kesinlikle başlanır. 125cc motor 250cc motordan daha tehlikelidir. Ayrıca 2 ay sonra yetmemeye başlar. 250cc motor gerek kalkışlarda gerek araç geçişlerinde özellikle kamyon vb. Çok daha güvenli hissettirir.