Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aktif araç kullanıyorum ama motorlara hevesim başladı arkadaşın cbr125`iyle başladım alıştım (kapalı alanlarda) motor ehliyeti alacağım ama sonrasında direkt 250cc ile trafiğe çıkmam uygun olur mu sizce
24 yaşındayım bu yaşıma kadar bir motora artçı olarak dahi binmedim kafama kask takmadım motorla hiçbir alakam yoktu.
MT 25 2020 satın aldım. Sürmeyi bilmediğim için çekici ile evime taşıttım. Daha sonra internetten eğitimler nasıl vites atılır viraja nasıl girilir u nasıl dönülür gibi, kaza videoları (zafer akçay) bu arz videolar izledim. sürünücü kursuna yazıldım ve ehliyet aldım. Hiç zorlanmadım ne sürerken nede hayati bir tehlike. ankarada yaşıyorum ve günlük trafiğe çıktım. şuanda yaklaşık 10bin km tecrubem oldu ve şunu diyebilirim. 250 ile çok rahat başlayabilirsin sadece bu iş sende bitiyor eğer zaten akıl ve mantığın motor sürmeye elverişli değilse 50 cc ilede kaza yapacaksın veya düşeceksin. 250 ilede ben bunu anladım.