İmkanınız varsa alabilirsiniz. R25 güzel motordur. Mümkünse ABS'li modelini alın. Malum motorların %90'ında ABS olmuyor. Sert frenlerde asfalta birleşmemek için ABS şart. Hazır R25'de bu imkan varken mutlaka ABS'li alın.
Tam anlamıyla öğrenene kadar ve trafiği tam okuyabilene kadar tapa gaz gitmeyin. 170-180'i dahi bulabiliyor bunlar çok ciddi hızlar motor için. Gitmesi kolay ama durması zordur.