Pulsar NS200 Abs modelini alın, 10 bin km veya kendinizi hazır hissettiğiniz an, satın r25'e geçiş yapın. NS200 önermemin sebebi, hem manevra kabiliyeti çok iyi motor, hem hafif, hemde piyasası çok iyi direk satabilirsiniz.
Motorsiklet hatayı affetmez, r25 sınıfının en atiği gerçekten, alışmanız biraz zaman alabilir (200cc) kullanım sonrasında bile.
Lütfen bu yorumumu göz önünde bulundurun, hiç birşey kaybetmezsiniz. Böylece aldığınız r25'ide yıpratmadan kullanmış olursunuz.