Şikayet oluştururmusun?
39
●1.784
- 06-07-2022, 22:17:17Bunun en başın da sözünü vermen lazım ki, yarın öbür gün belli bir kitleye sahip olduğun zaman, şikayetvar gibi maddiyat tarafına kaymayın.bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısaca bu ülke de özgürlüğün ve adaletin olduğunu insanlara hissettirin.
Tasarım olarak birebir benzetmeye gidilmiş bu durum size çok negatif yorumlarla dönebilir. Farklı tasarımla farklı özelliklerle gelirseniz, sadece r10 üzerinden bile umduğunuzun fazlasını alırsınız.
Bol şans, hayırlı forumlar. - 06-07-2022, 22:30:49Reklam çalışması olmadan bu tarz bir proje büyümez, imkansız, r10, donanımhaber gibi forumlarla uzun soluklu reklam/pazarlama çalışması yapmanı öneririm, google zaten olmazsa olmaz. Ayrıca firmaların açacağı davalarada hazır olmalısın. Olay şikayetvar benzeri site yapmakta değil, daha farklı bir yaklaşım şart. Yüzbinlerce lira reklam vermedende tutmasının ihtimalini çok görmüyorum.
Tüm bunları proje tutsun diye yazıyorum, rekabet yoksa sürünen biz oluyoruz maalesef. - 06-07-2022, 23:22:43öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim fakat tasarım konusunda size katılmıyorum. sistemin işleyişi zaten belli bire bir aynı tasarım değil konsept aynı örneği r10 dan vericem. r10 ve donanım haber birer forum siteleri dış görünüşleri hemen hemen işlevsellikler aynı. sadece isimleri değişik. yani sonuç olarak kimse elementlerin patentini almıyor kendi zevk ve görüşüme göre hazırladım tasarımıMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ek olarak şöyle bir göz gezdirdim tasarımımada alakası yok şikayet varla
- 06-07-2022, 23:23:58şuan için reklam bütçesi olarak 100 bin tl gibi bir rakam ayırdık. dönüşe göre gelen geliri tekrar reklama gömmeyi düşünüyoruz.EvlenenKim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2022, 23:26:47hayırlı olsun allah yolunuzu açık etsin hocam neden çıkmasın r10'dan da büyük projeler sonuna kadar arkanızdayız
- 06-07-2022, 23:32:38teşekkür ederim hocam allah razı olsunakkashasan43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üzerine bişeyler katıp yayına alıyoruz tabiki ama siz bilmiyorsunuz belki şikayetvar dediğiniz site tekel olduğu için firmalar avcunun içine almış durumda yıllık cok yüksek meblalar karşılıgı cevap yazma hakkı var en basidinden firmaların kendini savunması için bile para ödemesi gerekiyor ki biz bu zorunluluğu ortadan kaldırıyoruz. şuan detay paylaşmıyorum ama beklemede kalın sitemizi yayına alınca aradaki farkı anlarsınız yorumunuz için teşekkürler