• 06-07-2022, 21:22:10
    #28
    Açıkçası tasarım benim pek hoşuma gitmedi, bence bu tasarımla pek şansınız yok. Ama Uİ güzel bi tasarım yaptırırsanız neden olmasın.
  • 06-07-2022, 21:40:45
    #29
    Oluşturmam
  • 06-07-2022, 22:17:17
    #30
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    var olan sistemi geliştirdik hocam zaten üzerine bişeyler katıp yayına alıyoruz tabiki ama siz bilmiyorsunuz belki şikayetvar dediğiniz site tekel olduğu için firmalar avcunun içine almış durumda yıllık cok yüksek meblalar karşılıgı cevap yazma hakkı var en basidinden firmaların kendini savunması için bile para ödemesi gerekiyor ki biz bu zorunluluğu ortadan kaldırıyoruz. şuan detay paylaşmıyorum ama beklemede kalın sitemizi yayına alınca aradaki farkı anlarsınız yorumunuz için teşekkürler
    Bunun en başın da sözünü vermen lazım ki, yarın öbür gün belli bir kitleye sahip olduğun zaman, şikayetvar gibi maddiyat tarafına kaymayın. Kısaca bu ülke de özgürlüğün ve adaletin olduğunu insanlara hissettirin.

    Tasarım olarak birebir benzetmeye gidilmiş bu durum size çok negatif yorumlarla dönebilir. Farklı tasarımla farklı özelliklerle gelirseniz, sadece r10 üzerinden bile umduğunuzun fazlasını alırsınız.

    Bol şans, hayırlı forumlar.
    • bycaos
    bycaos bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-07-2022, 22:27:33
    #31
    hocam siz site linkini atın butun şikayetlerımızı oraya yığarız biz.
  • 06-07-2022, 22:30:49
    #32
    Reklam çalışması olmadan bu tarz bir proje büyümez, imkansız, r10, donanımhaber gibi forumlarla uzun soluklu reklam/pazarlama çalışması yapmanı öneririm, google zaten olmazsa olmaz. Ayrıca firmaların açacağı davalarada hazır olmalısın. Olay şikayetvar benzeri site yapmakta değil, daha farklı bir yaklaşım şart. Yüzbinlerce lira reklam vermedende tutmasının ihtimalini çok görmüyorum.

    Tüm bunları proje tutsun diye yazıyorum, rekabet yoksa sürünen biz oluyoruz maalesef.
  • 06-07-2022, 23:22:43
    #33
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun en başın da sözünü vermen lazım ki, yarın öbür gün belli bir kitleye sahip olduğun zaman, şikayetvar gibi maddiyat tarafına kaymayın. Kısaca bu ülke de özgürlüğün ve adaletin olduğunu insanlara hissettirin.

    Tasarım olarak birebir benzetmeye gidilmiş bu durum size çok negatif yorumlarla dönebilir. Farklı tasarımla farklı özelliklerle gelirseniz, sadece r10 üzerinden bile umduğunuzun fazlasını alırsınız.

    Bol şans, hayırlı forumlar.
    öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim fakat tasarım konusunda size katılmıyorum. sistemin işleyişi zaten belli bire bir aynı tasarım değil konsept aynı örneği r10 dan vericem. r10 ve donanım haber birer forum siteleri dış görünüşleri hemen hemen işlevsellikler aynı. sadece isimleri değişik. yani sonuç olarak kimse elementlerin patentini almıyor kendi zevk ve görüşüme göre hazırladım tasarımı ek olarak şöyle bir göz gezdirdim tasarımımada alakası yok şikayet varla
  • 06-07-2022, 23:23:58
    #34
    EvlenenKim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam çalışması olmadan bu tarz bir proje büyümez, imkansız, r10, donanımhaber gibi forumlarla uzun soluklu reklam/pazarlama çalışması yapmanı öneririm, google zaten olmazsa olmaz. Ayrıca firmaların açacağı davalarada hazır olmalısın. Olay şikayetvar benzeri site yapmakta değil, daha farklı bir yaklaşım şart. Yüzbinlerce lira reklam vermedende tutmasının ihtimalini çok görmüyorum.

    Tüm bunları proje tutsun diye yazıyorum, rekabet yoksa sürünen biz oluyoruz maalesef.
    şuan için reklam bütçesi olarak 100 bin tl gibi bir rakam ayırdık. dönüşe göre gelen geliri tekrar reklama gömmeyi düşünüyoruz.
  • 06-07-2022, 23:26:47
    #35
    hayırlı olsun allah yolunuzu açık etsin hocam neden çıkmasın r10'dan da büyük projeler sonuna kadar arkanızdayız
  • 06-07-2022, 23:32:38
    #36
    akkashasan43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun allah yolunuzu açık etsin hocam neden çıkmasın r10'dan da büyük projeler sonuna kadar arkanızdayız
    teşekkür ederim hocam allah razı olsun