• 06-07-2022, 03:12:59
    #1
    Selam dostlarım biliyorum garip bir başlık oldu ama başka türlü dikkatini çekemezdim değil mi?

    Bir ay içerisinde 1 yıldır üzerine titrediğim arayüzünü bile kendi ellerimle çizdiğim el emeği göz nuru projem hayata geçiyor.

    Proje içeriğimiz kullanıcıların markalar ile yaşadığı sorunlarla ilgili şikayet oluşturabilecekleri tabiri caizse şikayetvar tarzında yeni bir consept site.
    Aradaki tek fark kurumsal firmalara ücretli değil ücretsiz olarak hizmet sağlamış olacağız. Yani kurumsal firmaya gelen şikayete cevap vermek için illa para ödeme zorunluluğumuz olmayacak.

    Lafı fazla uzatmadan asıl soruma geleyim. Sitemizin doluluk oranını arttırmak adına siz değerli r10 üyelerinden gerçekten var ise yaşadığınız sorunları şikayet olarak siteme eklemek isteyip istemediğinizi şimdiden sormak istedim. İstedimki sayımızı bilelim

    R10'dan çıkmasınmı şöyle büyük projeler desteğinizi bekliyorum hocalarım

    Ufak tefek resimcikler




  • 06-07-2022, 03:14:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Herkesin şikayet edecek bir şeyi illaki vardır hizmet vs önemli olan konunun üstte kalması ve dikkat çekmesi sanki saat aralığını yanlış seçmiş gibi geldiniz bana umarım tutar.
  • 06-07-2022, 03:15:41
    #3
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin şikayet edecek bir şeyi illaki vardır hizmet vs önemli olan konunun üstte kalması ve dikkat çekmesi sanki saat aralığını yanlış seçmiş gibi geldiniz bana umarım tutar.
    doğru diyorsunuz hocam sabahtan beri arayüz çiziyorum aklıma şimdi geldi açıkcası ama r10 tayfası gece gündüz aktiftir yorumunuz için teşekkürler.
  • 06-07-2022, 03:16:48
    #4
    Oluştururuz ama sabah 😂😂 şaka bir yana site açıldıysa görmek isterim
  • 06-07-2022, 03:18:10
    #5
    Bi şikayetim varsa dumanla bile iletirim, neden olmasın? Yazarız siz sistemi bitirin gerisi kullanıcııda ve reklamda
  • 06-07-2022, 03:19:59
    #6
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oluştururuz ama sabah 😂😂 şaka bir yana site açıldıysa görmek isterim
    prototip olarak aktif ama güvenlik açısından link vermiyorum hocam :=) arayüz kaldı bitek nasipse entegre edip yayına alıcaz 1 ay içerisinde
  • 06-07-2022, 03:20:25
    #7
    Sitenizin linki ?
  • 06-07-2022, 03:21:00
    #8
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenizin linki ?
    prototip olarak aktif ama yayına almadık hocam yayına alınca hem r10da reklam hemde bildirim gönderilecek.
  • 06-07-2022, 03:22:08
    #9
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    prototip olarak aktif ama güvenlik açısından link vermiyorum hocam :=) arayüz kaldı bitek nasipse entegre edip yayına alıcaz 1 ay içerisinde
    Ohooo daha varmış ya ben beklemeyi hiç sevmiyorum neyse zaman geçer elbet 🥲